Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tekken: Dark Resurrection

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Execta
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Execta


Viestien lukumäärä : 102
Registration date : 19.07.2007

Tekken: Dark Resurrection Empty
ViestiAihe: Tekken: Dark Resurrection   Tekken: Dark Resurrection Icon_minitimeLa Heinä 21, 2007 6:29 pm

Eli väänsin aiheen tästä kyseisestä mätkintäpelien kuninkaan jatko-osasta, joka oli alunperin PlayStation Portablen peli, mutta se kääntyi myöhemmin PLAYSTATION 3:lle.

Tekken: Dark Resurrection on siis oikeastaan Tekken 5.5, väliversio Tekken 5:n ja Tekken 6:n välillä. Hurskaimmat fanit saavat siis tästä jotain tyydytystä ennen Tekken 6:n ilmestymistä.

Kyseinen peli maksaa noin 10 euroa ja sen saa ladattua PLAYSTATION Storesta.

Kyselisin tässä ensiksi mielipiteitä tästä pelistä. Minä itse en omista tätä tietenkään, kun en PLAYSTATION 3:stakaan vielä omista. Haluaisin tietää tämän pelin omistajien mielipiteitä, että kannattaako odottaa, että ostan PS3:n ja hankin sitten tämän ennen Tekken 6:n kohtaamista, vai pistänkö rahani nyt vain Tekken 5:een PlayStation 2:lle?

Tällä hetkellä tällainen 'mätkintähimo' meneillään itselläni, niin pitäisi saada joku kunnon beat'em up -peli ja mitäs sitä epäröimään, vaan luotan tietenkin vanhaan kunnon Tekkeniin. Ah, oi niitä aikoja.

Mutta tässä on tällainen yleinen aihe Tekken: Dark Resurrectionille ja tässä aiheessa voimmekin jatkaa keskustelemista tästä kyseisestä mätkintäpelistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ps3-backyard.urli.net
aleksi61
Uusi jäsen
Uusi jäsen



Viestien lukumäärä : 3
PSN ID : paukkupoliisi
Registration date : 14.08.2007

Tekken: Dark Resurrection Empty
ViestiAihe: Tekken   Tekken: Dark Resurrection Icon_minitimeTi Elo 14, 2007 2:29 pm

No tekken 5 saa ps2 varmaa jo ihan pilkkahintaan mutta suosittelen tämän ostamista mielummin ps3storesta. Tekken 5 on itsessään vähän laajempi koska dark resurectionista puuttuu muutama muoto mutta eipä niillä paljoa ole väliä. Itse diggaan tekkeneistä mutta ei ole toista ohjainta niiin ei pääse kaverinkaa mättää ku en oikee koskaa oo digannu noista boteista

Ainii ja siihenhän tuli se päivityskin kait missä on nettipeli(taitaa maksaa muutama euro lisää) Oli mullaki tekken 5 joskus ps2 mutta olihan tämäkin pakko hommata ps3. Jos sulla on jo/ hommaat niin itse suosittelen lämpimästi ninja gaiden sigmaa, aluksi kelasin et tämäkö muka 9-10 peli mutta muutaman minuutin kun pelasi niin peli vie mennessään.

OP: Arvaa harmittaako kun sain juuri FULL HD 37" ja Ps3 on ohjain rikki eikä ole rahaa ostaa edes HDMi piuhaa tällä hetkellä Erittäin iloinen
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tekken: Dark Resurrection
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: PLAYSTATION 3 :: Network ja Store-
Siirry: