Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
otto90x
Kokematon
Kokematon
otto90x


Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 34
PSN ID : otto90x
Registration date : 20.07.2007

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitimeLa Elo 11, 2007 10:36 am

Lainattua wikipediasta:

Lainaus :
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (lyhenne MGS4) on Kojima Productionsin kehittämä ja Konamin julkaisema hiiviskelypeli, joka tulee ilmestymään vuonna 2008 PlayStation 3 -pelikonsolille. Metal Gear -sarjan saaman valtaisan suosion vuoksi peli on yksi odotetuimmista lähiaikoina ilmestyvistä videopeleistä.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriotsin tulee ohjaamaan Hideo Kojima, joka myös muistetaan aikaisempien Metal Gear -pelien ohjaajana. Pelin tuottamisesta vastaa Kenichiro Imaizumi. Pelin musiikin säveltää aikaisempien Metal Gear -pelin tavoin Harry Gregson-Williams. Hideo Kojima sanoi vuoden 2007 E3-messuilla Guns of the Patriotsin olevan Metal Gear -sarjan viimeinen peli.

Ensimmäinen pelikuvaa esittävä traileri löytyy täältä ja lisää tietoa löytyy täältä

Itse odotan peliä innolla ja miksipäs ei onhan peliä povattu yhdeksi ps3:n messiaspeliksi, joka saa ps3:n myyntikäyrät huimaan nousuun.

Onko kokemuksia pelisarjan aiemmista osista tai haluatko kertoa omista odotuksistasi tämän pelin suhteen? Postatkaa ihmeessä. Erittäin iloinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Execta
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Execta


Viestien lukumäärä : 102
Registration date : 19.07.2007

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitimeLa Elo 11, 2007 11:41 am

En omista yhtäkään Metal Gear -peliä, mutta tämä Metal Gear Solid 4 sai minut tutustumaan tähän pelisarjaan. Ennen MGS4:n tuloa ja sen hankkimista aion pelata ainakin yhtä Metal Gear Solidia. Nyt minulle tuli taas pakkomielle kerätä, eli varmaankin aion kaikki Metal Gear Solid -pelit kerätä pelihyllyyni ainakin jossakin vaiheessa. Ehkä poislukien GameCuben The Twin Snakesin ja PSP:n MG-pelit.

Mutta takaisin itse Metal Gear Solidin neljänteen osaan. Odotan tätä peliä aivan täpinöissäni. Ostan sen varmasti heti julkaisussa. Leveä irvistys

Metal Gear Online kuullostaa lähes yhtä hyvältä. Sekin on ehdoton pakkohankinta minulle, kun olen nettipelien ystävä.

Yksi parhaita PS3:n yksinoikeuspelejä tämä on kyllä, ehdottomasti.

Noita trailereita voi sitten katsoa myös GameTrailers.comissa HD-kuvanlaadulla ja isolla ruudulla. IGN:ssä ja muualla ne videot latautuu aikas hitaasti. GameTrailersissa tämä tapahtuu nopeasti (streamina). Kannattaa vilkaista varsinkin se Hideo Kojiman presentaatio, missä pelataan itse peliä läpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ps3-backyard.urli.net
Jamppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 35
Registration date : 20.07.2007

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Vs: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitimePe Elo 17, 2007 7:45 am

Execta kirjoitti:
Nyt minulle tuli taas pakkomielle kerätä, eli varmaankin aion kaikki Metal Gear Solid -pelit kerätä pelihyllyyni ainakin jossakin vaiheessa. Ehkä poislukien GameCuben The Twin Snakesin

Jos Gamecube löytyy, niin suosittelen ehdottomasti ostamaan jossain välissä Twin Snakesin. Mahtava käännös MGS1:stä. Vaikkei sillä ole läheskään yhtä paljon nostalgia-arvoa kuin PS1:sen pikselimössömäisellä MGS:llä, niin graafisesti sekä pelillisesti Twin Snakes on ihan huippua.

Suurena MGS-fanina MGS4 aiheuttaa minulle märkiä unia. Harmittaa äärettömästi, että se tulee olemaan sarjan viimeinen. No Toivottavasti Kojima tekee sellaisen mestariteoksen, ettei sarjan nimeä unohdeta koskaan. Tosin eipä sitä nytkään unohdettaisi koskaan.
MGS4:sen pelimekaniikka ja kuvakulmat näyttävät ottaneen suuren harppauksen Snake Eaterista. Ja mielenkiintoinen tuo ns. kameleonttipuku.

MGS4 on todellakin se PS3:sen messiaspeli. Joka muuta väittää, hänet kuolo korjatkoon (vitsi). Kaverikin hommaa PS3:sen pelkästään kyseisen pelin vuoksi. Vaikka sanoin, että voin kyllä lainata hänelle sitten konsolia ja peliä, mutta ei, hän tahtoo oman MGS4:n. Leveä irvistys
Takaisin alkuun Siirry alas
Jhoony
Kokenut
Kokenut
Jhoony


Viestien lukumäärä : 42
PSN ID : Jhoony
Registration date : 27.08.2007

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Vs: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitimeTi Elo 28, 2007 1:51 pm

Tässä paljon puhuttu MGS4 pelivideo pelintekijä Hideo Kojiman esittämä.

---Linkki---

Ja kyllä hyvältä näyttää!!! Pakko ostos!!! Erittäin iloinen Erittäin iloinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Jhoony
Kokenut
Kokenut
Jhoony


Viestien lukumäärä : 42
PSN ID : Jhoony
Registration date : 27.08.2007

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Vs: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitimeKe Elo 29, 2007 3:34 pm

Tässä uusi MGS4 video GC messuilta Saksan Lezpingistä.

Videossa esitellä uusi vihollis yksikkö nimeltään:
Beaty and the Beast

--KLICK--

(Älkää ihmetelkö jos tulee vain mainos. Jos tulee kokeilkaa uudestaan.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Empty
ViestiAihe: Vs: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots   Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: PLAYSTATION 3 :: Pelit-
Siirry: